mandag 2. april 2012

comeback?



Jeg gjør et comeback! På noe som egentlig ikke var noe annet enn en begynnelse. Så, jeg kommer tilbake til begynnelsen og fortsetter.

Jeg er litt usikker på hvor ærlig jeg skal være i (på?) denne bloggen. Eller, ærlig er noe jeg velger å tro at jeg stort sett er. Hvor åpen, kanskje? Jeg orker ikke å bli en i mengden, samtidig som jeg ikke vil fornærme eller skremme noen.

Jeg tar meg en tenkepause med Jack Johnsons poesi på ørene. Tenker at jeg ikke kan unngå å skape kontraster i andres hoder. Eventuelt frustrasjon. Kanskje begge deler. Jeg tenker at jeg kanskje ikke skal tenke så mye.

Jeg har tenkt mye på å skrive, og dele. Har tenkt på tema, og så tenker jeg at kanskje det beste er bare å skrive om det som faller meg inn der og da. Nå tenker jeg igjen. Kanskje jeg bare skal føle?

Akkurat nå føles det veldig kaldt. Hagl og snø har inntatt gatene igjen, etter flere dager med noe som lignet sommervær. Vi har for lengst henvist oljeovnen til loftsboden og baderomsvarmen har kun stått på for komforten sin del. Men nå er fingertuppene kalde, samboeren har pakket seg inn i begge pleddene og jeg blir snart nødt til å innse at jeg må dekke min kule t-skjorte med et ekstra lag tøy.

Jeg skal gjøre comeback, og lar første innlegget handle om temperaturforandringer, VÆRET? Du er vel ingen nervøs nabo jeg må bryte stillheten i heisen med? Kanskje jeg er den nervøse, forresten.

Hold ut, jeg kommer kanskje tilbake. Igjen.

4 kommentarer:

  1. Hey! Så kjekt at du skrive igjen! Eg har vært innom her masse, men det har liksom ikkje komt så mye nytt!! Glede meg!! :)

    SvarSlett
  2. Wow C!! Love it!! Takk for linken!
    Ordene dine er som deilige bobler, aijaij, likes!! Stor klem I<3M

    SvarSlett
    Svar
    1. Du e så NYDELIGE! du sende de fine ordene rett inn i hjerta mitt, rett og slett!

      <3

      Slett